خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 08:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
‌محبی نجم آبادی:

مشکلات کم آبی و تامین آب شرب غرب استان خراسان رضوی پیگیری شد

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس از پیگیری مشکلات کم آبی و تامین آب شرب غرب استان خراسان رضوی خبر داد.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به پیگیری مشکلات تامین آب آشامیدنی شهرستان ها وروستاهای حوزه انتخابیه گفت: در این خصوص دیداری با مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان خراسان رضوی صورت گرفت و مسائل و مشکلات مطرح شد.

وی اضافه کرد: در این دیدار همچنین درخواست تسریع در حفرچاه روستاهای سیدآباد و بلقان آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان خوشاب جهت رفع بخشی از کم‌آبی موجود مطرح شد.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم ادامه داد: از دیگر موارد مطرح شده دراین دیدار نیز حفر چاه منطقه کروژده و مشکل کم‌آبی روستاهای عباس آباد ملک و احمد آباد،مشکل کیفیت آب روستاهای بخش عطاملک جوین و مشکل برق خط ‌تامین روستای بیسجرد بود که مقررگردید ظرف مدت ۱۰‌روز عملیاتی شود.

محبی نجم آبادی بیان کرد: همچنین در این دیدار درخواست تسریع در پیگیری صدورمجوز دو حلقه چاه شامکان‌ و رفع مشکل کم‌آبی روستای یحیی آباد شامکان از توابع شهرستان ششتمد مطرح گردید./

پایان پیام

  • کد خبر : 379519
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار